13 december 2010

Filofax Kendal A5 - my precious...

Nu äntligen är den min...



...invirad i silkespapper och allt...

...Filofax Kendal A5 i brunt läder... ack så gott den doftar!

Det var denna jag inte fick med mig hem i fredags tack vare Skånetrafiken (makes people walk...) men idag hann jag innan butiken stängde!

Stor och vacker! När jag först var i bokhandeln och klämde på den var jag osäker på om den var kanske lite för stor. Men jag kände samtidigt att den kunde vara helt rätt. Vill kunna ha jobbrelaterade anteckningar och fylla den med diverse och då behöver den vara stor!

Idag innan lucian på Stortorget fick jag välja vad jag ville ha i den som julklapp från J och vi struttade bort till Hamrelius som har ett ganska stort sortiment. Tyvärr är det mesta passande de mindre storlekarna men lite hittade jag!

Klistermärken som symboler för vad man har bokat exempelvis middag, drink, möte och resa.

Hihi...jag kände att jag behövde ett förstoringsglas ; )

Och en Danmarkskarta!

Självklart en spegel, hittar inte min fickspegel så nu har jag denna istället!

Kommer snarast surfa runt på http://www.filofax.se/ och botanisera för där finns ju ALLT! Åh vad jag är betuttad i min vackra väldoftande proffsiga Filofax : )))

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar