29 juni 2011

Topplista

Pratade med en bekant om den fullkomliga kunskapstillgången som internet skapat och att man nu googlar allt man kan komma att tänka på som man vill förkovra sig i. På inrådan av henne när vi diskuterade vad man idag kan googla som aldrig kunnat hittas i en boks innehållsförteckning googlade jag "snygga diktatorer" och fick upp en topplista. På plats ett låg Josef Stalin och...damn... han var ju galet stilig!!!



Update: Hrm...nu när jag tänker efter påminner detta ju lite om min mr Big... : )

2 kommentarer:

  1. Hejsan! Jag såg att du hade en one piece teddy fleece, undrar bara hur lång du är och vilken strl du har, har nämligen funderat på en själv :)

    /Jacqueline (jleong@live.se) (svara gärna via mejl) :)

    SvaraRadera
  2. Japp! Det var mig en riktigt stilig karl! :)
    Skulle faktiskt nästan kunna vara en bild tagen på någon idag! :)
    Snygging iallafall!

    SvaraRadera