18 juni 2011

Födelsedagsshopping på Solhaga

Dagen började halv tio då J kom med blommor, prinsesstårta och jordgubbar : ) imorgon är den stora dagen för mig men våra utflyktsplaner passade sig bättre på en lördag än söndag. Dessutom behöver jag ha morgondagen till plantering...

Vi styrde kosan mot Solhaga handelsträdgård där de fick ha parkeringsvakt för alla hysteriska blomköpare som invaderat stället. Idag var nämligen starten på deras sanslösa rea på sommarblommor då nyheter ska in på måndag!

Allt detta fick jag med hem och det ska i marken imorgon, hujanemig : )

Ett familjeträd plommon som jag längtat efter!

Och färdkost : ) har sneglat på B&J Peanut butter cookie dough ett tag men tycker faktiskt att 27 spänn för en liten glass är ganska grovt. Men idag föll jag för frestelsen : )

2 kommentarer:

  1. J kan konsten att ge dig precis det ögon o smaklökar uppskattar:) Vad vacker trappan blev med alla blommorna:)

    Puss, Ma__

    SvaraRadera
  2. Den är snuskigt dyr, men oxå snuskigt god! :) Jag som nästan bara äter isglass har nästan utan undantag gått över till B&J Peanut butter cookie dough! ;P
    Hoppas du tyckte om den!

    SvaraRadera