5 juni 2011

Skottkärreloppis i Linderöd

Igår var det skottkärreloppis kl 10 i Linderöd men utan skottkärror. Jag var sugen på att stå där men tyckte allt det var för långt att köra en skottkärra. Cyklade däremot dit och blev ganska besviken då det bara var leksaker och broderier på borden : (

Men Maria i blomsterbutiken sålde blommor och jag köpte en pelargon och tio penséer för en hundring.

Och gamle bagaren i Linderöd hade miniloppis i sitt gamla bageri där jag köpte mussel- och savarinformar för en krona stycket.

Tyvärr malde magen på väg hem och resten av dagen spenderades för det mesta illaående i soffläge och jag missade därför lillasysters 30-årskalas i stan : ( men presenten var ju inköpt så den får hon ju i alla fall! Idag vaknade jag utvilad kl 9 och har haft desto mer fart.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar