15 juni 2011

Toppenonsdag

Idag har varit en härligt bra dag! Jobbade på kontoret mitt i stan som är en höjdpunkt på veckan. Lär mig så mycket kloka saker när jag är där.


Messade en väninna och mötte upp henne för sen lunch på Njutbar, god mat och kul att ses. Vi bestämde att vi skulle ha en helg hos mig och det ser jag fram emot!


Där jag har Baltis på dagis får jag låna en bit av deras lada till förråd. Då jag kom dit på väg hem gick jag upp på vinden och rensade allt jag hade där, tog 2,5 h... Ska hyra gallersläp på lördag och efter min rensning kommer släpet bli fullt! Tyvärr är det inte bara skräp utan fullt dugliga saker också men jag hade tre hem när jag flyttade till mitt hus i Linderöd och har inte varit redo innan att rensa bland alla grejer jag hade i mitt liv tillsammans med Finn. Dagismatte sa att hon läst att det tar ca 5 år innan man helt bearbetat en sådan förlust och det kanske stämmer. Det var inte ens lite jobbigt att kassera saker från vårt gemensamma liv, bara en härlig känsla av rensning!

Kom hem halv tio och har just njutit av ett av mina favoritprogram, "undercover boss". Det och den hemlige miljonären står högst upp på tv-listan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar