28 juni 2011

Busy day

Dagen började med möte med Antenn som arbetar med omställningsprocess för uppsagda. Intressant. Däremot var det mindre kul att jag fått rätt adress men inte info om att de fanns på fler våningar än den som stod på porttelefonen så innan jag ringt nummerbyrå och äntligen fått tag i personen jag skulle möta var klockan över mötestid. Det blev bra ändå. Och elcykeln jag bokat för att ta mig dit var det också en pärs innan den var hämtad. Synd på en så bra service att de inte har en smidig hantering av dem. Eller insatt personal, vad vet jag.


Mötet drog över ganska mycket och därför blev det en stressig men trevlig lunch med fin kollega på Gränden!

Efter det möte med ordföranden för koncernfacken och sen var jag helt slut i huvudet. Lämnade jobb en halvtimme tidigare för jag fick en rumskompis som hela tiden pratade i telefon. Blev lite svårt att koncentrera sig på att skriva. Och efter en så kunskapsintensiv dag var väl min produktivitet inte på högsta växeln heller.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar