7 juni 2011

Kass morgon


Innan läggdags igår kunde man läsa på Fb vilket åsk- och regnoväder det var söderut. Drog därför ut kontakter till allt viktigt och kröp i säng med muller i fjärran och förhoppningen att det skulle vattnas rejält i trädgården.


Vaknade ett antal gånger i natt, inte för åskan utan för alla myggbett som krävde Xylokain bedövningssalva.

Och i morse insåg jag besviket att inte en droppe landat av ovädret... Men luften var så tjock att man kunnat skära den med kniv så det kommer säkert under dagen och allra säkrast när jag är på väg hem på cykel ;-)

Apropå cykel, om jag trodde att jag blivit överkörd av ett tåg igår morse pga träningsvärken från söndagen var det inget mot idag. Jag tror verkligen inte på att träna en muskel som har värk för den är uppenbarligen sönder och behöver lagas. Men om man då lade till 2 mil cykel, någon timmes grävning i rabatt och en timmes promenad på den värken jag hade så kan jag lova att jag är mör idag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar