18 februari 2010

www.felsms.com

Har hittat en hysteriskt rolig sida där folk skickar in sms de fått eller skickat av misstag till fel personer.
Jag har några och de framkallar både skratt och kalla kårar om vartannat! Finns hundratals! Jag tror inte jag skickat något sms med jobbigt innehåll till fel person, mail har jag däremot skickat som inte gick att återta och jag trodde jag skulle dö.

Här är ett från www.felsms.com:

Till: Vän Linnea
Sms: Har du sett Linneas barn. jag blev nästan rädd. Man såg blodårorna genon huden på huvudet. Lite som en Ailien. Sen så liknade han pappan och det är ju inget att hurra över.
Svar: Du är en otroligt dålig vän. Alla får tycka vad de vill om min man och min son men jag tycker inte vi är värda att snackas bakom ryggen på.

Förklaring: Skickade till Linnea som nyligen fått barn. Det var menat till en av våra gemensamma vänner.

2 kommentarer:

  1. Haha! Eller hur är den helt galet rolig!
    Spenderade flera timmar på den sidan en söndag.

    SvaraRadera
  2. Den sidan har jag aldrig besökt, men det ska jag göra! :)

    SvaraRadera