7 februari 2010

Mer praktisk än snygg

När man bor i skogen är det liksom svart när det är mörkt ute. Priset för att se stjärnhimlen är att leva utan gatlyktor och det priset betalar jag gärna. Köpte mig en pannlampa på Stadium för ett par hundra som jag verkligen kan rekommendera. Starkt vitt ljus fram och en röd lampa bak. Kan inte leva utan den nu. Och hockey-tutan jag har med i skogen när jag går själv för att skrämma vildsvinen!

Är väldigt seg idag till baltis förtret och jag inser att åldern börjar göra sig påmind. Kom ju hem vid midnatt igår men behövde en tupplur för att klara dagen.

Har haft telefonkonferens och ska äta lite när jag kommer hem från promenaden. Mer spännande än så blir kvällen inte :-)

1 kommentar:

  1. Säg inte att det beror på åldern :-(
    Jag fick också powernappa :-)

    SvaraRadera