17 februari 2010

Axplock från Gekås


Vacker plåtskylt till inredning i trädgården!


Trälåda till fröpåsarna. Samma motiv som på griffeltavlan och magnetalmanackan jag köpte för ett tag sedan!

Måste nyimpregnera vinterkläderna inför skidresan!


Denna nya smak har jag letat mig fördärvad efter i affärerna.

Marint är viktigt till våren och en tenniströja med slitna ljusa jeans och ballerina längtar jag till!




Vind/regnjacka till löpturerna med reflexer!


Mörklila hoodie


Petrol hoodie



Detta blir sommarens trädgårdspyssel-skjorta!


Vårjacka i grå/beige med små rutor


Ny vinterjacka. Fodrad med avtagbar fleece för att göras om till vår/höstjacka.


Nya fleecefodrade skidhandskar!


Varma mysstrumpor



Nya vanliga strumpr






Massor med sov-undies. Hur billigt som helst... ca 20kr/2-p.

2 kommentarer:

  1. Jag vill oxå till ULLARED nu... jätte fina kläder och saker du köpt!!!

    KRAM Madde

    SvaraRadera
  2. Vad mycket fint du har hittat! Har inte ens tänkt på att dem kunde ha såna fina skyltar och inredningssaker! Nu blir jag ju ännu mer ledsen över att vi inte kommer komma dit i sommar!!!

    SvaraRadera