14 februari 2010

Fick en vacker bukett av J som kombinerad krya-på-dig och alla hjärtans!

Efter bion handlade vi på Ica Maxi och jag kan nu glatt berätta att de fått in de underbara Mini Oreo'sen! Ingen följde dock med hem, har man testat dem doppade i choklad är det svårt att "go back"...

Övningskörningen gick jättebra, jag tänkte inte på att det var tre veckor sedan sist och det är ju ett gott tecken. På tisdag ska jag köra jättemånga timmar och det ser jag verkligen fram emot! Jag kommer inte hinna ta körkortet innan skidsemestern har jag insett. Inte med examensarbete och väntetid på uppkörningen och hela teoridelen kvar... Men men, skolan går först, det är ju bara någon månad kvar nu.

1 kommentar:

  1. Har fortfarande inte provat Oreo's. Kanske lika bra... Men ska lägga det här på minnet tills vi handlar på ICA Maxi nästa gång! Då kan det mycket väl hända att ett paket slinker ner i korgen...

    SvaraRadera