22 februari 2010

Är det inte det ena så är det det andra

Igår kröp jag till kojs bra mycket tidigare än vanligt för att få sova mina 8h. Gick det? Nej, det blev kanske 7 som vanligt. Vände och vred på mig och föll inte till ro.

Ikväll däremot tittade jag på klockan redan 21 och undrade varför den var så lite. Klockan 21 kan man ju inte gå och lägga sig??? Så jag satt och spände upp ögonen i panik över att jag var trött och efter 22-nyheterna kunde jag inte hålla mig utan somnade i soffan.

Har druckit mycket dåligt idag och har huvudvärk vilket inträffar typ en gång per år. Nu ska jag ta ett glas äckligt vatten och hoppa i bingen. Jag tror jag är beroende av kolsyra, spelar liksom ingen roll vad den är blandad med, bara det finns kolsyra. Vaknar jag på natten och är sådär klibbigt törstig funkar inget annat. Kan inte ens se mig själv dricka något utan bubbel till maten (förutom mjölk då). Det räcker det är vatten med bubblor i så är jag nöjd, tur jag har min SodaStreamer!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar