19 februari 2010

Praktikplats - check!

Ringde idag till den organisation jag helst vill vara på för min praktik och jag fick besked att de valt mig, yipiiiieee! Under praktikens sju veckor ska vi spendera minst 3 dagar på plats och följa personalavdelningens medarbetare som plåster : )
Samtidigt ska vi genomföra ett uppdrag som organisationen bestämmer och de hade redan valt att jag skulle revidera deras jämställdhetsplan. Så spännande!

Det är en organisation med 80.000 medarbetare globalt och belägen i Malmö, mer berättar jag när pappren är påskrivna.

Jag är så himla lycklig just nu och festar till det med cola light och godispåse : )))

Så mellan vecka 17 och 23 byter mamma och jag bostadsort. Utan bil kan jag inte pendla till Malmö varje dag, det pallar jag inte om jag börjar kl 8... *nattramlaren*

1 kommentar:

  1. Åh vad kul för dig vännen! Stort stort GRATTIS!!!!!
    Ser fram emot att höra mer kring företaget som får äran att ta del av dig dessa veckor! :)
    Om inte innan, så MÅSTE vi väl kunna få till en liten träff under dessa veckor..? :)
    Kram

    SvaraRadera