6 februari 2010

Nu börjar strax showen!

Agneta, Lina, Åsa och Marika! Innan vi var så mätta att vi nästan kräktes...

Förrätt: vitlöksbröd

Varmrätt: Jack Daniel's burger med guacamole, lökringar och cheddar mashed potatoes

Dessert: Mocca mud pie (oreo-kakmix med chokladmousse och kaffeglass, mandel och chokladsås...

Malmö Arena

Nu sitter vi högst upp vid taket känns det som och showen startar om bara någon minut! Magen är så mätt så jag kan knappt böja mig framåt...

Update: Showen var bra och absolut värd att se. Jag är inget fan av Brolle mer än att jag tycker han har en ok röst. Man kan säga såhär, jag överlät skrikandet när han tog av sig skjortan till ganska många andra!

1 kommentar:

  1. Ni verkar ha haft en riktigt trevlig kväll.. Maten och desserten såg utsökta ut! Blir riktigt sugen.. Hoppas du haft en bra helg!

    Kram

    SvaraRadera