12 februari 2010

Fick ringt till jobb tidigare och meddelat att jag inte kan jobba i helgen. Eller jag kan ju jobba men jag anser inte att det är lämpligt då man ska hantera både pengar och livsmedel. Sitta i kassan och hosta är väl inte det mest ansvarsfulla man kan göra. Så jag skippar en dubbellön-helg för kundernas och arbetsplatsens skull. Wee, eloge till mig. Vilken uppoffring.

Har fortfarande inte hört av min handledare angående den nya inriktningen på uppsatsen och börjar ledsna nu. Tiden rinner iväg och än om jag inte hade fått skrivit något ändå under veckan som gått hade jag ju i alla fall haft energi nog att hitta en intervjuplats.

Nu lite knäcke-mackor framför tv:n och sedan gissar jag att det blir en timmes sömn eller två. Nu är i alla fall snorandet borta men ersatt av hosta. Det går snabbt från det ena till det andra, det gillar jag = snart frisk och inte sjuk på minst ett år till!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar