23 februari 2010

Och så gasar vi på...

Vaknade utan huvudvärk, tjohoo! Hoppas det nu dröjer ett år tills nästa gång.

Har bokat diktafon till intervjuerna som jag ska hämta på fredag, äntligen hade det kommit in en som jag kunde boka.
Ska ringa två företag angående intervjuer nu på förmiddagen. Frågade min handledare för över en vecka sedan hur många jag behöver enligt henne och det enda svaret jag fick var "...tills du upplever intervjumättnad...". Det begriper jag också att jag bör intervjua tills jag upplever att jag inte får fler nya svar. Men nu är det en uppsats på begränsat antal veckor, skolan har inte tillräckligt med diktafoner så jag kunnat starta tidigare och företagen vill gärna veta hur många informanter jag behöver ha när jag ringer. Suck. Detta examensarbete är ett mirakel när det blir klart.

Nu ska jag ut och skotta och rasta hunden, starta kaminen och fixa frukost. Det blir en lång dag det här.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar