13 februari 2010

Lördagspyssel

Ja den här dagen har ju varit den mest innehållsrika på hela veckan. Jag har dammsugat överallt, skottat framför huset OCH duschat.
Sanslöst vad mycket energi jag hade idag då. Dessutom utan powernap. Sov bara en timme igår men det gjorde att jag inte kunde somna förrän 02 inatt och jag blev såå lycklig! För det betydde att jag snart är friiisk!

Imorgon ska jag iväg och handla mat och posta Tradera-paket. Självklart utan cykeltur för då hade jag nog svimmat av utmattning. Stackars Baltis kommer bara till brevlådan innan det är dags att vända igen för jag flåsar som en tok. Han flåsar också men det är för att någonstans i närheten bor någon med en löptik som tycker det är jättekul att gå på ALLA småvägar och låta sin tik kissa. Han är ju helt psyksjuk och hade det inte varit så dyrt med kastrering hade han varit punglös för flera år sedan.

Nej, tillbaks till filmen "En ung Jane Austen".

ps... läste på nätet om nya OS-superguiden. Jag hade också velat ha en superguide. Fast en zapperguide om hur man bäst undviker OS på tv de kommande veckorna.

1 kommentar: