8 februari 2010

Tågbokning - check!


Då var det bokat tågresa mot Stockholm!
.
Den 6-9 mars beger jag mig med hatkärlek mot huvudstaden och mamma passar huset tillsammans med duktig-vovven.
.
På lördagen är det konferens med Unionens styrgrupp för hbt-frågor och middag på Göken, söndag fortsatt konferens och sedan vidare hem till en klasskompis som just tagit sina pinaler och flyttat till storstaden. Måndagen spenderas antingen på slottet eller nationalmuseum och på kvällen ska min klasskompis och jag se Orphée på Kungliga operan. Tisdagen ska gå i shoppingens tecken för ett besök i favoritbutikerna innan tåget går söderut på eftermiddagen! Såå roligt!

1 kommentar:

  1. Så avundsjuk... Var uppe i förra helgen o hälsade på familjen bland annat, men nu dröjer det nog alldeles för länge till nästa gång igen... Får inte ihop schemat :( Hälsa huvudstaden från mig när du är uppe!

    SvaraRadera