23 februari 2010

Dötråkig bloggdag, jag vet.
Har pysslat med layout och innehåll i uppsatsen och ringt ett antal företag för intervju. Ett ja fick jag, en som var positiv och skulle kolla med sina kollegor och tre ska jag ringa imorgon igen.

Nästa helg blir det ju konferens i Sthlm så jag har lyckats hitta en vänlig kollega som tar mitt extrapass nästa fredag. Hade slutat vid 20 och då hade jag inte hunnit hem och hämta hunden och sedan iväg till Malmö. Kanske kan hon ta mitt pass på måndag också för jag hade behövt åka till Malmö och hålla intervju.

Innehållsförteckning och ett antal frågor är skickade till min handledare för feedback, får se när jag lyckas få svar på det mailet...

Nu är det nattdags, ska jobba imorgon. Efter jobb blir det intervju till uppsatsen och sedan renskrivning.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar