21 december 2009

Trevlig kväll!

J kom hem till mig vid halv sex och hade ett jättestort paket med sig! Jag slet upp pappret och där gömde sig en...
,

OBH Nordica Råsaftcentrifug!!!
.
Jag hade den på förra årets önskelista men fick så mycket annat och denna låg längre ned på listan.
,
Vi körde mot Tollarp och handlade mat och tog med en pizza hem. Paket hämtades ut från Fyrklövern som jag skriver om i eget inlägg. Det blev en del övningskörning idag och det är så roligt och går så bra nu!
Väl hemma satte vi ugnen på högsta effekt och körde sedan och hämtade mitt julgranspynt.
.
Efter maten testkörde vi råsaftcentrifugen med nyköpta äpplen, 3 st blev ca 1 dl juice. Men vilken juice...
,
J körde för en kvart sedan och nu väntar lite powerstädning sedan en timme soffmys innan läggdags!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar