27 december 2009

Sista julklappsutdelningen

Ikväll var det julklappsutdelning med flickorna!
.
I oktober skickade jag en förfrågan om önskelista men ingen kom så i år var mitt engagemang minst sagt måttligt. Konsekvenser av beteende är något de verkligen borde lära sig.
.

Fie fick ett set från Principessa med diverse hudvård och doftljus.
Majken fick presentkort som funkar i alla butiker så hon kan köpa vad hon vill imorgon på Entré.


Jag fick en pimpad skruvmejsel som de tyckte passade mig perfekt. 'Screw it yourself - who needs a man'. Fasiken vad de känner mig väl.


Denna var också helt rätt men den köpte de som en plojgrej.

2 st Rosendahl 'Karen Blixen' ornament i guld! Älskar denna serien som finns både i guld och silver.
.
Jag fick också årets foto på flickorna, denna gång i svart/vitt och både plånboksstorlek och mindre väggfoto.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar