14 december 2009

My christmas favourites

Axplock ur första julkartongen!
.

Villeroy & Boch 'Christmas Toys'
.
Julklapp från förra året som jag är fullkomligt förälskad i! Stor speldosa med vacker julmelodi, tomten snurrar. Plats för två värmeljus. Stor serie som förnyas varje år.
.

Andra sidan!
.

Matchande liten, utan speldosa och med plats för ett värmeljus!
.

Stor glaskupa inköpt i Tyskland på förra årets julmarknadsresa.
.

Julgardiner från Ica Maxi i gammaldags stil. Finns att köpa detta året också.


.

Samma serie!
.

Ljusmanchett från Wonne present, mistletoe!
Skulle hängt den i taket om det fanns någon som velat ge mig en kyss.

3 kommentarer:

  1. Åh vad fin den speldosan var! Något sånt hade jag oxå velat ha! Längtar till nästa år, DÅ ska jag julpynta sönder huset för att gottgöra att det inte blir något alls i år!
    Det är klart att det finns många ute i världen som vill ge vackra dig en kyss, dem är kanske bara inte tillräckligt nära för att ha möjligheten att göra det!
    Stor KRAM

    SvaraRadera
  2. Häng den i taket tills jag kommer, så får du hur många kyssar du vill:)))

    Puss, Ma__

    SvaraRadera
  3. Va fint julpynt du har! Speldosan är hade man inte tackat nej till att ha hemma. Kram Victoria

    SvaraRadera