13 juni 2012

Tummen ur...


Igår hade jag möte i stan och sen hade jag lite tid att slå ihjäl i väntan på bussen så jag gick in på Build-a-bear.

Stackars kaninen som vaktar garderoben har haft sin Halloweendräkt lite för länge nu... gömde den bakom kläderna så jag inte behövde tänka på det mer ; )

Inhandlade en sommar-outfit igår som klär henne betydligt bättre i juni. Och nej, jag skäms inte för att ha en nalle. Alla borde ha en egen nalle. När jag tillverkade henne fick man önska sig en sak när man satte in hjärtat i stoppningen och önskningen håller än!

Hämtade även ut Baltis smärtstillande för hans spondylos. Han har varit utan tabletter en dryg vecka och man har märkt på honom att han rör sig mer långsamt och med det insett att han börjar bli gammal. Skönt nu när han får piller igen och rör sig som en unghund : )

När jag fyllde 30 fick jag denna blomman av en granne. Som varit död i typ ett år nu. Inte grannen utan blomman. Men den levde i tre år vilket var imponerande med tanke på hur icke-gröna mina fingrar är med inomhusblommor.

Köpte en ny murgröna i lördags och idag planterade jag den!

Fasiken vad härligt det är att hålla på med projekt "oavslutade projekt" : )))

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar