5 juni 2012

Kristianstadtripp

Igår tog jag och Balthazar på en utflykt till Kristianstad. Det var nämligen dags att hämta ut THE KÖRKORT.
Skrattade gott då jag såg bilden, då var jag väl hyfsat nöjd men med kunskapsprov om fem minuter och uppkörning om tre dagar kan man väl säga att jag inte riktigt hade sinnesnärvaro nog att där och då avgöra om bilden blev bra eller ej. Visade det för en väninna idag och hon skrattade också, jag ser nämligen ut som en kanin i strålkastarljus. Haha, men det kan jag leva med. Så fort jag ser bilden kommer jag vara tacksam att jag utsatte mig för den där helvetesveckan och nu kan skörda frukterna av den.


Det ska jag nämligen gör en vecka vid midsommar då min vän J ska på semester och jag passa hans bil : ) Lilla söta Bilen som snällt och utan gnäll trofast följt mig på min resa till bilförare. Minns fortfarande när vi körde på Högskolans parkering i ettans växel i 1½h och J försiktigt frågade om jag inte skulle gasa upp till 20 km/h och jag skrek NEEEJ!!! Haha, det var ju rätt länge sedan nu, både i tid och utveckling av körning ; )

Hur som så har jag en fin lista på alla utflykter Bilen, Baltis och jag ska göra och ser jättemycket fram emot det!!!

Idag har jag suttit vid datorn i princip hela dagen och jobbat så nu ska jag städa lite och sen ta en lång ridtur i blåsten!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar