6 juni 2012

Nationaldagsfirande


Idag är det ju vår nationaldag och Byagillet hade för andra året i rad fixat härliga cykelrundor och rolig tipsrunda med start från kyrkbacken! När man kom tillbaka fick man grillkorv och dricka, hemskans trevligt : )

Vi har hur fin natur som helst här i krokarna! Vädret var regnfritt och till och med lite småvarmt de stunder solen tittade fram!

Det lottades ut vinster bland deltagarna och jag vann två räkmackor och kaffe på Motellets café!

Hemma igen vid 13 och ett par timmar senare kom ett par köpare till mitt 200-lit akvarium som jag lagt ut på Blocket. Fick 1200 spänn för det och själv hittade jag det ju på en bortskänkes-annons på Blocket! Trevligt.

Nu kollar jag på sämsta Grey´s Anatomy-avsnittet någonsin och lägger in Tradera-annonser!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar