2 januari 2012

Nyår då då...


Ja når firade jag med min älskling D <3

Han kom vid lunch och vi gick promenad, lagade massor med god mat, soffmys och tolvslaget spenderades med champagne och firande av vår kärlek! Helt klart den mest romantiska dagen jag kan missas ha haft!

Tyvärr är min lilla lurvige vovvs extremt skotträdd och var periodvis vettskrämd av raketer som idioter i området började skjuta redan på dagen. Raketer vid tolv har jag inget emot men att skjuta flera dagar i förtid och på tider som inte är tillåtna är fruktansvärt för alla som har rädda djur. När vi kom in i huset igen hittade vi Balthazar och hans bästis Kajsa som vi passade gömda bakom duschdraperiet i badrummet. Vi hade inte hört några skall inifrån men Kajsa hade vid en tidpunkt försökt öppna ytterdörren för jag hörde hennes klor frenetiskt riva på dörren. Nästa år blir det utan tvekan lugnande tabletter för Baltis om han får uppleva ett nyår till.

Nyårsdagen började med promenad och sconesfrukost! När D åkte hemåt på eftermiddagen spenderade jag resten av dagen i horisontellt läge med filt i soffan, power-nap och kärleksfilmer på tv:n... Helt slut, minns inte när jag var uppe till 04 sist och det märktes att man inte är 20 längre ; )

En helt underbar helg med min finaste och ser verkligen fram emot långhelg hos honom om ett par dagar! Bara att packa resväskan : )

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar