5 januari 2012

Snö och aj aj

När klockan ringde i morse och jag hörde regnet på fönsterrutan undrade jag hur tusan jag kunde gått med på en tur till gymmet med Lina. Men det var bara att krypa ur det varma täcket och hoppa på cykeln : (

Men det var jag glad att jag gjorde för det är ju underbart att träna och jag lekte följa John med Lina och gjorde precis det hon gjorde. Har fortfarande rätt ordentlig träningsvärk från i tisdags men ingen i rumpa och mage så det blev dessa områden som sattes i fokus idag! Vi hade rätt kul också, speciellt när vi tränade balans på bosuboll och megastor pilatesboll : )

Det regnade när jag cyklade hemåt men sista biten blev det snöblandat och nu är det rejäla flingor! Ligger under filten i soffan och drar mig för att gå långpromenad med Liten. Blir nog kvar här en stund för han verkar inte ha planer på det heller : )

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar