18 januari 2012

Malmötur

Idag var det dags för Malmötur för ett obligatoriskt infomöte om reglerna för a-kassa. Kan ju tycka att det är upp till var och en att ta reda på vad som gäller. Men tanke på innehållet på mötet tyckte jag även det ingick ett omyndigförklarande av deltagarna och jag fick tänka efter om jag passerat 18 eller fortfarande var 17 : (

Vägde upp det tråkiga tidsödande mötet med lunch på Vapiano med J! Var lite wild 'n crazy idag och beställde något nytt nämligen linguini Funghi. Gott i starten men för mycket av samma svampsmak gjorde att det efter ett tag växte lite i munnen.

Bytte presenter gjorde vi också, han fick min gamla Sodastreamer och jag fick en Clinique dramatically different moisturizing lotion som jag egentligen skickat bud efter när han åkte till Skottland över julhelgen, halva priset på taxfree mot Kicks!

Efter Vapiano handlade vi på Maxi innan jag hoppade på bussen hemåt igen, älskar Maxi : )

Strax ett pass yoga på F&S med Emma!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar