31 januari 2012

En ganska fin tisdag

Det första på dagens schema var permanent hårborttagning med IPL-laser på Aktiv Hudstudio i Lund!

Jag går på en annan salong för att behandla armhålorna och jag tog för givet att det skulle kännas likadant vilket skrämde mig... Armhålorna tar tio minuter och nu är det då dags att behandla hela benen vilket tar 90 min per tillfälle. Jag valde att inte tänka på att det skulle göra så ont under nio gånger så lång tid : ( men det kändes knappt med denna maskinen vilket var en underbar överraskning! Tur jag bara betalt för en behandling till på den andra salongen som jag måste nyttja.

Har funderat på hur mycket en sån maskin kan kosta och idag fick jag svaret, nästan en miljon kronor!!!

Då jag börjat få aptiten tillbaka valde jag att på väg mot bussen svänga inom Widerbergs för att köpa en Widerbergarbaguette! Åt dem ofta när jag pluggade på Juridicum men den var inte så god som jag mindes dem. Åt i alla fall hela så glad blev jag för det!

Väl hemma blev det ombyte och sen direkt till stallet för ridtur. Det har köpts in lite grisar till gårdens djursamling och idag var de ute allihop, så söööta : )

Tack för ridturen Athlowe, ses både imorrn och i övermorrn ; )

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar