12 januari 2012

Rosa moln, rosa hund, same same but different!

Skulle egentligen börja dagen med cykeltur hem till Lina men med regn och blåst valde jag att istället ta bussen... var ett par timmars övningsobjekt till Linas tenta på måndag och sen hemåt igen!

Väl hem fick jag byta kläder för jag var totalt genomsur och sen ut igen för långpromenad med hund och vän med hund + minihund.

Vår inarbetade rutin vid "torka hund efter promenad"-pose...

Jag hade "råkat" tvätta Baltis blå handduk med den röda filten han har i soffan... så när jag torkade honom torr med handduken blev han alldeles rosa av luddet som fastnat i den från filten. Haha, min hund är nu sött babyrosa : ) faktiskt betydligt mer än vad som syns på bilden men han verkar inte ha något emot det!!!

Tidig middag för om ett par timmar ska jag iväg igen i regnstormen... först till Tollarp för att sista dagen hämta paket och sen vidare till Hörby för ett pass skivstång/intervall. Pust, känner mig redan slutkörd. Har fortfarande trötta muskler i mage och armar sen boxen i tisdags så det blir ju kul ikväll... eller imorgon kanske...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar