24 januari 2012

Birthday dinner for E

Ikväll träffades ett härligt gäng tjejer på Plocke-Pinn på Bergsgatan för att fira underbara Elisabeths födelsedag! Vi jobbade ihop på förra jobbet och jag saknar henne och våra dagliga pratstunder massor!

Mysig tapasrestaurang är det med god mat på små små tallrikar så det är en god idé att för-äta lite innan besöket ;-)

Humöret som var ganska nere innan åkte uppåt igen tack vare sällskapet! Så kul vi hade! Och E's väldigt färska kärlek tittade in efter en timme så vi alla fick träffa honom också och han var supertrevlig. Men mest blev jag på gott humör igen av alla fantastiska sms jag fått ikväll. Mina närmaste ville ju veta så fort jag fick besked ang jobbet och jag fick så mycket pepp och styrka av alla fina ord som skrevs! J hörde hur besviken jag var och ringde upp efter en stund igen med besked om att imorgon väntar minsann indisk middag och bio i stan!

1 kommentar:

  1. Snart är det uppförsbacke igen!
    Njuter av att läsa om alla dina fina o goa vänner:)))
    J med hjärtat på rätta stället:)))


    Puss, Ma__

    SvaraRadera