31 december 2011

Resumé 2011

Årets bedrift:

Har jobbat mitt första hela kalenderår i nya yrket HR och insett att detta är helt rätt : )

Årets bittra:

Att jag inte gjort någon budget detta året heller. (kopia från förra och förrförra årets resumé...)

Årets semester:

Semester???

Årets nytillskott:

I somras tog jag mod till mig och började rida igen efter många många års längtan men tydliga minnen efter den hemska olyckan på hästryggen. Rider i snitt två ggr/v och utvecklas för varje ridtur tack vare lärmästaren Athlowe!

Årets förlust:

Kontakten med min ena styvdotter Majken.

Årets läsupplevelse:

Får svara alla böcker jag läst under året! Första hela året på sex studieår som jag haft samvete att läsa annat än kurslitteratur!

Årets insikt:

Förra årets insikt var att jag kommer bli en mycket duktig personalvetare. Årets insikt är en bekräftelse på detta. Har aldrig förr i mitt yrkesliv fått så många värmande ord, förtroenden, erbjudanden om att vara framtida rekommendationer som under mitt första år som personalvetare.

Årets tvbesatthet:

the Secret Millionaire och Undercover Boss är nog de enda programmen jag minns när de går så att jag inte missar dem!

Årets shoppingpryl:

Utan tvekan min nya tv!

Årets höjdpunkt:

Årets höjdpunkt är utan någon som helst konkurrens mötet med D som förändrade mitt liv, väckte mitt hjärta och som jag är fullkomligt och fullständigt kär i <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar