8 december 2011

Ramlösa Emaljskyltar

Fick en jätterolig överraskning i veckan! Min emaljskylt från Ramlösa Emaljskyltar hade kommit! Har väntat ca 5 veckor då skyltarna tillverkas för hand enligt gammalt hantverk. Otroligt vacker, precis så som jag hoppats att den skulle bli.

 
På hemsidan finns ett antal modeller att välja mellan men jag bad om en blandning av stilar och valde en egen siluett som jag skickade till dem som bild. En bild som passar ganska bra på både nuvarande hund och på den ras jag tror jag väljer nästa gång!

Att designa tillsammans med kunden tyckte de var jättekul och vi mailade fram och tillbaka ett antal gånger med förslag tills jag blev helt nöjd och jag fick fantastisk service!

Rekommenderar verkligen att beställa en skylt från dem om du vill smycka ditt hus med något i bästa kvalitet!

Jag la en krona bredvid för att visa storleken på skylten!

1 kommentar:

  1. Åååå, vad fint! Det ska jag kolla in. Min sambos mamma har ett litet hembageri och jag tror att denna typ av skylt skulle passa perfekt hos henne. Kan tänka mig att det kostar en slant, men perfekt att lägga ihop till en morsdagspresent eller liknande! :) Tack för tipset!
    //Hanna

    SvaraRadera