7 december 2011

Traderavinst - Engelskt porslin

Det är inte ofta, snarare extremt sällsynt, att jag hittar min vardagsservis till försäljning. Men finns den någonstans så är det på Tradera! Hela sex auktioner låg ute i veckan och då jag var på konsert kunde jag inte buda i realtid utan fick kryssa fingrarna för att maxbudet tog hem segern åt mig. Det lyckades på fyra av de sex auktionerna! Lite grämer det mig att mattallrikarna gick till en annan då det ju är dem man gärna har flera av! Nåja, jag har ju sex stycken och förr eller senare dyker det upp fler, tålamod...

Jag vann i alla fall följande:

10ST TALLRIKAR SEAFORTH WOODS BURSLEM ENGLAND TALLRIK 20CM
10 st assietter, 20cm.

2ST DJUPA TALLRIKAR SEAFORTH WOODS BURSLEM ENGLAND 25.5CM
2 st djupa tallrikar

1ST OVALT FAT SEAFORTH WOODS BURSLEM ENGLAND UPPLÄGGNINGSFAT
ovalt fat, ca 28 x 20 cm

2ST OVALA SKÅLAR SEAFORTH WOODS BURSLEM ENGLAND
2 st ovala skålar, ca 26 x 20 cm.

Allt för 225 kr inkl frakt : )

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar