22 december 2011

En riktigt bra affär del 2/2

Haha, är ju ett stort fan av Blocket ; )


Har länge tyckt att min Sodastreamer är en styggelse i köket, den har ju några väl använda år på nacken och utbudet var lite annorlunda då!

Nu har jag då spanat in denna sedan ett tag,


...men känner då jag har en fullt funktionsduglig redan att jag hade tålamod att vänta på en begagnad. Och nu dök den upp, i nyskick för 400 kr istället för runt och ofta strax över tusenlappen!

Min gamla tänkte jag sälja på Blocket men J ville köpa den så han får den i julklapp, har ju fått så extremt mycket presenter av honom under åren så det är kul att ge honom något han uppskattar!

Update: Den var inte i nyskick utan sprillans ny! En vinst som inte behövdes då det trevliga paret redan hade en likadan!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar