23 december 2011

En bukett till moi!

Min kontorskompis kilade iväg idag och kom tillbaka med en bukett röda tulpaner! Hon kom ny till strategiavdelningen för ett par månader sedan och ville tacka för alla våra skratt och att jag fått henne att känna sig lika välkommen som hon verkligen var! Dessutom hade hon för någon dag sedan informerat sin chef som sitter i ledningsgruppen att det var direkt icke strategiskt att inte förlänga min visstidsanställning med tanke på mitt bidrag som medarbetare och del av HR-organisationen!
Men i nuvarande ekonomisk kris togs beslutet för några veckor sedan att inga sådana anställningar skulle förlängas, hon gjorde i alla fall vad hon kunde och det är fler som gjort det.
Mer kan jag inte önska mig : )

Kommer sakna henne oerhört, jag har en fin kollega i henne och koncernen har tur som haft henne i så många år!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar