2 januari 2010

Personlig almanacka

Beställde en Personlig almanacka idag. Kul att designa en själv. Köpte en till J i våras som han gillar skarpt så nu var det min tur.
Har 2009 haft Paolo Robertos träningsalmanackan men känner inte att jag är tvungen att ha den igen.
.
Framsidan blev stilren med lite färg, lagom för att inte tröttna på den under året.
.

Jag valde halva rutan med linjer, extraruta för jobb och träning, större rutor för träning och 'att göra' samt fler linjer.
.

Sistasidorna blev översikt över 2010 och 2011 samt linjerat och översikt namnsdagar. Här kan man få både soduko och ritblock, det tycker jag är kul. Men linjer har jag mer nytta av : )
.

Sista sidan text med namnuppgifter.
.
275 kr kostar almanackan inkl. frakt och det tycker jag den är värd. Leveranstid max 2 veckor men sist jag beställde gick det på bara någon enstaka dag.
.
Nytt för i år var att man kunde överföra sina vänners födelsedagar från Facebook och få dem inskrivna i kalendern. Man kunde självklart också göra egna listor på saker man ville få infört på olika datum.

1 kommentar:

  1. Vad fin den blev! Det är verkligen en bra idé att kunna designa själv. Särskilt innehållet!

    SvaraRadera