22 januari 2010

Ja vi får hoppas...

...att detta är min sista tenta! Har jag klarat veckans tentor blir dagens den sista på min utbildning! Inte sagt att jag inte pluggar mer för det vill jag men det blir vid sidan om jobbet.

Cyklade hemifrån tidigare för att inte riskera att missa bussen men vägen var perfekt plogad även för cykel så det gick som en dans! Ska hämta ut mina paket på vägen hem och sedan ägna kvällen åt en sammanfattning på en vetenskaplig artikel. Sedan är det ledig helg och på måndag introduktion till examensarbetet! Söndag ska ägnas åt STÄDNING! Jag har alltid rörigt och smutsigt veckan innan en tenta för jag har varken tid eller samvete att fixa med sådant. Och nu har jag haft två tentor så kan ni tänka er hur det ser ut.

Ha en underbar fredag om ni kan och håll tummarna för mig de kommande timmarna!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar