31 januari 2010

Yeeeees!!!

Min klasskompis M ringde nyss och meddelade att resultaten till den hemska metodiktentan låg ute i något annorlunda form. Läraren hade skrivit under kursikonen på First class (studentprogrammet) att om vi INTE hade ett personligt mail i brevlådan på First class hade vi fått minst G på tentan... Resultaten skulle inte läggas in i LADOK förrän på tisdag men han ville stilla våra nervösa sinnen.

Ni kan tro att hela mitt inre slagit knut på sig själv när jag loggade in för att kolla.
Inget mail i brevlådan!!!
Alltså klarade jag tentan! Nu var det inte den som CSN för vårterminen hänger på men den vet jag ju att jag klarat så det är ok. Metodiktentan däremot var en av de svåraste jag pluggat på och det är helt underbart att lägga den bakom mig.

Yipiee!

5 kommentarer:

  1. Grattis till TENTAN...Jag blev oxå Godkänd på vår B-uppsats och de känns super... kan man lägga de bakom sig!!!


    och du... jag duktigt AVIS på din smörgåstårta!!! (får du för mkt GRATIS så stanna hos mig så ska jag hjälpa dig att ÄTA ;))

    KRAM Madde

    SvaraRadera
  2. GRATTIS!!!! Kan vi ju fira imorgon :-) Kram

    SvaraRadera
  3. Grattis älskade vän! Du är bäst!

    SvaraRadera
  4. Oooo...stort grattis storasyster!! Visste att du skulle klara det. Du är bäst ;) kram

    SvaraRadera
  5. Så skönt för dig! Stort GRATTIS! Visste att du skulle klara det :)
    Kram

    SvaraRadera