14 januari 2010

Förkväll(jning)


Jag strötittar för andra kvällen i rad på programmet Förkväll på TV4 medans jag pluggar. Jag skäms å deras vägnar så dåliga de är!!! Det är pinsamt att se både Yvonne Ryding och framförallt Elisabet Höglund tramsa och flamsa i rutan. Carin da Silva sköter sig bättre. Jag nästintill vrider på mig av obehag då de genomför intervjuerna och tycker hela situationen är pinsam. Dåligt pålästa, dumma kommentarer och oväsentliga och icke genomtänkta frågor matas man med.


Tacka vet jag Gynning och Berg förra säsongen. Hurra hurra för två urhärliga kvinnor och Gynning är jag ett stort fan av. Att Dagens man med Gynning blev en flopp har mer med upplägget än insatsen att göra tyckte jag när jag såg en snutt vid ett tillfälle.

1 kommentar:

  1. I hear u!
    Hörde igår när Elisabeth intervjuade Jens Lapidus att hon blev utsedd till Sveriges sämst klädda kvinna för ett par år sedan. Då hade jag redan suttit o funderat på vad hon egentligen hade på sig nu under sändning... (har ingenting att göra med deras insats i övrigt, men kände att jag ville få med det här oxå! :))

    SvaraRadera