22 januari 2010

Paket från H&M

I veckan såg jag att min favoritdress till träning kommit i en ny färg, cerise! Vilken underbart färgglad grej att springa i skogen med tänkte jag och klickade hem den tillsammans med ett matchande linne. Även det en ny modell som jag kan rekommendera!
.



.
Däremot hade jag också valt en underbar vårkappa i korall. Måste ha mer färg i garderoben och denna hade varit snygg både till jeans, svart och brunt. Men det var en mörk och dassig korall så den får åka hem till H&M's lager igen : (((
.

På bilden ser färgen ren och klar ut. I verkligheten mörk och lite åt det smutsiga hållet. Dessutom var den väldigt klockad och det hade jag inte räknat med.

1 kommentar:

  1. Härlig färg på joggingdressen!
    Kappan ser verkligen helt underbar ut! Blev jättesugen på den nu när jag såg bilden. Men efter din beskrivning så ska man kanske hoppa över det? :(
    Trist när man förväntat sig något så fint. Hoppas du hittar något liknande!
    Jag är iallafall glad nu, när jag fick lite tid till att ta en liten paus o gå in o vältra mig lite i dem nyskrivna inläggen på denna blogg! :)
    Kram

    SvaraRadera