21 januari 2010

Imorgon har jag tenta 9-14 och sedan direkt hem för att fixa en inlämningsuppgift. Efter det lovar jag att jag inte bara är kapabel att krysta fram inlägg om skola och hunden. Promise.

Min hjärna håller konstant feber just nu p.g.a. all korvstoppning. Nu är det tenta i personalekonomi imorgon som allt hänger på, därav bloggtorkan. På ordinarie tenta var jag matförgiftad, anledningen har ni HÄR. Skrev in omtentadatum i kalendern på fel dag och upptäckte det 3 dagar för sent... höjden av slarvighet och det betalar jag priset för nu med sista chansen imorgon.

2 kommentarer:

  1. Kom inom affären i morgon snuttis. Har en present till dig från Marika

    SvaraRadera
  2. Lycka till kämpe:)
    Har varit i Falsterbo och hämtat dina burkar idag, sänder mejl på dom!

    Puss, Ma__

    SvaraRadera