22 januari 2010

Edith & Ella

Accessora har just nu rea och när mailet kom för ett par veckor sedan slog jag till på ännu en Edith & Ella-väska... Älskar dem och trots att jag var osäker på modellen blev jag förtjust i att den är lackad mörkröd reptil.
.

Såhär ser den ut på hemsidan.
.

Och i verkligheten!
.

Men det bästa var att den kunde vikas ut och få denna modellen också! Vilken tur att jag slog till för det är såhär jag kommer bära den! Vilken tentapresent!!!
.

Inuti finns också en lite mindre neccessär som kan klickas loss från fodret.
Ett minus med väskan är att det inte är dragkedja men man får ha plånboken i innerfacket och inte ha den där det är trängsel med människor.
.

Passade på att få hem en ny lack-borttagning. Denna är min nya favorit sedan jag slutade bygga naglar och doftar underbart. Från Mavala.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar