15 januari 2010

Lite humor såhär mitt i tentapluggandet


Att de behöver trycka upp en skylt med denna info...


Är såå glad att jag inte bor i det huset.


Oh, tack för att du berättade!


Säljer man det här ska man ha pris för Årets Försäljare!!! Kanske ett aprilskämt?


Kryssar man i sista alternativet skulle man nog inte fått skaffa barn alls...


Tisdag till sptember? Really?


Bra att de skriver OBS! så att man VERKLIGEN fattar att det är en katt och inte en hund.


Hade nog inte velat ta den alternativa vägen här...


Här hade jag inte velat betala pengar för att bo...


Ett poäng för bra försök i alla fall.


Faller inte hela poängen med hiss?


Höjden av dumhet. Samma dag i tidningen publiceras en notis om stöld OCH en annons på detta stöldgods - MED telefonnummer till tjuven!


Detta har jag varit med om faktiskt. Men omvänt. Jag sålde en möbel på Tradera under kategorin "Dockskåp" men köparen hade i sin iver inte sett detta och väntade sig en fullstor Arne Jacobsen fåtölj. Hade betalat vad som helst för att se minen på köparen då paketet kom.


Lite udda?

Betyder det att det alltid är öppet då?

1 kommentar:

  1. Haha! Tack för många drag på smilbanden!
    Det behövde jag idag!
    Kram kram

    SvaraRadera