13 januari 2010

Just nu klockan 14:53 har jag haft 9000 besök sedan starten i mitten av april!

Jag väntar spänt på att besöksräknaren ska visa 10.000 för då blir det en dundertävling! Jag har samlat en stor bärkasse med skönhetsprylar som då ska lottas ut bland mina underbara läsare! Eftersom jag avskyr tävlingar där man ska motivera hit och dit blir det som vanligt en kommentar = en lott som gäller.
Risken är ju ganska stor att vinsten går till en "icke-läsare" eftersom antalet besök ökar drastiskt när det är dags för tävling... men det får vi ta och hoppas att vinnaren ändå blir en av er trogna läsare.

Så håll utkik gott folk! Det torde bli om ca 20 dagar enligt statistiken.

3 kommentarer:

  1. Spännande med tävling... Du blev super snygg i din nya frissa... och mobilen verkar ju funka super... Syns KRAM Madde

    SvaraRadera
  2. Jag väntar med spänning för att se vad kuliga saker du har samlat ihop..:P

    Kram

    SvaraRadera
  3. Vad roligt att så många har hittat in till din fantastiska blogg! För dig, självklart, men nästan ännu mer för deras skull!
    Kraam

    SvaraRadera