17 januari 2010

Söndagskväll

Kom hem vid 18 och mötte grannen utanför huset. Eller rättare sagt hon bytte däck på bilen och höörde mig när jag hackade is från marken under luft/värmepumpen. Följde med henne in och fick njuta av synen från hennes nyköpta pumps från D&G. Oh vad de var söta och underbara!!!

Väl inne igen var det dags för telefonkonferens med Unionens styrgrupp för HBT-frågor. Vi ska ses i Sthlm i mars och det ser jag verkligen fram emot! Är utspridda runt om i Sverige vi fem som är med så det ska bli produktivt att ses och lära känna varandra bättre.

Middag uppäten, instuderingsfrågorna till tentan fick uppmärksamhet, skördat lite i Farmville "I can't stop watching my crops"... och pysslat lite med nästa steg med bloggen. I veckan kommer en förändring som inte innebär så stor skillnad för er läsare men som är ett steg upp i utvecklingen!
Apropå bloggen så hoppas jag att ni har överseende med bloggtorkan nu under min tentavecka... Från fredag är det full rulle igen. Minst ett inlägg blir det om dagen i alla fall.

Baltis ligger och myser i sin säng, det var verkligen en fullträff att flytta in hans Bia-bädd i vardagsrummet. Han vill ju vara i samma rum som mig och nu får han det i en sval hörna dessutom.

1 kommentar:

  1. Hmm,,, okej då... Får väl acceptera att du måste plugga lite. Även om det går emot mitt bättre vetande! :)

    SvaraRadera