28 april 2009

Slö eftermiddag

Jag har fått sålt min cykelkärra på Blocket och fick vad jag begörde!
Det betalade i alla fall Öspab... flera har hört av sig både på mobilen och mailen. Men nu bor den i Ballingslöv och får ett förhoppningsvis aktivt liv.

På söndag bestämde J och jag att vi tar en tur till Stenshuvud för att vandra med Liten och även kika in om på Kiviks Trädgård AB och inhandla fler rosor. Köpte två buskar förra sommaren och de var krukodlade, lättare att få fina än om de köps på bar rot. Dessutom hade de bra kvalitet och var superbilliga, ca 45kr/st. De som finns nu är barrotade, krukodlade kommer på sommaren först. Såg att de hade fler av den sorten jag köpte idag på Öspab, får se om de också är dubbelt packade, de på Öspab kostade 98kr/st.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar