27 april 2009

En bra dag - fortsättning


Jag hämtade ut mina små älsklingar på Löplabbet idag och även löparstrumpor.

På vägen hem stannade jag och handlade lite i lanthandeln, där var det full rulle. En äldre man, B, är där nästan varje dag och handlar, han är så gullig och snäll. Han försöker para ihop mig med sin son och jag tror att hans son är lika ointresserad av det som jag är ;)
Han var lite ledsen idag så vi hade en liten terapistund.


När jag kom hem hade jag fått paketet från Tradera med Championtröjan och den satt bra. Den var inte marin utan lite ljusare men jättefin.

Nu har jag pratat med min "lillasyster" S och hon är alltid så glad och pigg, det är en människa jag hämtar energi från. Energitjuvar finns det gott om men inga i mitt liv tack och lov, de håller jag på behörigt avstånd.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar