20 april 2009

Shoppingsugen


Dagens Bellme.se kittlade ju shoppingnerven... Jag har en budgetvariant i manikyr- och pedikyrset för 99 kr som fungerar sisådär och denna hade ju varit toppen. Tror nog inte jag faller för den men man har ju till 24:00 att bestämma sig, 399 kr.

Jag har sedan 2001 gått till fantastiska Sandra Nilsson i Malmö, diplom. nagelbyggare (tel. 040-78969) och fixat mina naglar med gelé, fransk manikyr. Jag har aldrig varit missnöjd för hon är otroligt duktig och hon har ett bra pris. Men nyligen har jag fått en idé om att jag ska sluta bygga naglar för jag är så förtjust i mörka lack typ svart och mörkrött och det är verkligen inte snyggt på långa naglar, de ska vara korta. Jag kan ha korta utan gelé men långa går inte, de skivar sig. Jag har nog max brutit 10 naglar sedan 2001 och den trygheten är värd mycket. Har man brutit en ser det inte bra ut om man inte klipper ner alla.
Kanske nästa besök blir för att ta bort gelén och inte få ny?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar