23 april 2009

Magisterprogram

Jag fick en glad överraskning igår som gjorde mig stolt!
Fick ett samtal från programansvarige för personal- och arbetslivsprogrammet, till hösten startar högskolan kanske ett magisterprogram i PA med inriktning internationellt PA-arbete. På måndag ska de ha ett möte med två akademiska ledmöter från Umeå och Växjö universitet för planering av utbildningen och hon ville att jag skulle sitta med!
Hon hade valt ut totalt fyra studenter från samtliga tre PA-årgångar (ca 120 pers) som hon ansåg vara duktiga och engagerade och jag var en av dem...YIHAAA! Kul att få sådan feedback. Så trots att jag inte har föreläsning på måndag och tenta nästa lördag åker jag gladeligen dit.

Jag vill gärna gå påbyggnadsåret men när jag läst klart nästa år har jag spenderat mina sex års studielån och får nog inte utökat men man kan ju försöka. Fast de hade planerat schemat utefter att även yrkesverksamma ska kunna gå den för det var mellan 15-18. Vi får se!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar